• Sunflower888

    Behöver era tankar..

    Jag har träffat en man i 5månader, har samtidigt varit i en relation som jag varit påväg att lämna länge.

    på sidan om har vi träffats så mycket vi kan, blivit kära och haft det så fint o kärleksfullt.
    Jag är hans livs kärlek har han sagt, vi träffades som unga men då blev det inget utan det bara rann ut i sanden å han har sagt att jag är den han alltid tänkt på som den bästa han var dum att släppa taget om.

    jag har från å till varit lite rörig i mina känslor å sagt att jag vill att vi skita i oss när mitt huvud varit kaos av allt.

    Efter senaste gången jag skrev det så stängde han av helt, han sa att han inte orkar detta nu å vill ha en pause från allt.
    försökt locka tillbaka honom flera gånger men han svarar inte ens.

    hur länge ska man acceptera en sånhär pause?

    har separerat nu å är singel å han vet det men har ändå fortsatt sin pause.

    är det en pause eller ska jag ta det som ett avslut? Släpper han mig igen fast han ångrade sig att han släppte mig när vi var unga?
  • Svar på tråden Behöver era tankar..
  • Anonym (Linn)

    Du sade att du VILL SKITA I ALLT när det var så rörigt i ditt huvud.
    Du sade det i princip i samma stund som han berättat att han inte har glömt dig och ångrat att han släppte dig.
    Klart han backar och faktiskt kanske backat helt då han säkert har känt att du velar och inte satsar helhjärtat.
    Hur länge tycker du att han skulle vänta på dig?
    Du har nog skadat hans tillit till dig.
    Vem som helst hade nog backat när du har spelat på två spelplan och trots hans kärleksförklaring inte vetat vad du vill.
    Bara där gav du honom ett svar, att du inte är tillräckligt intresserad för att satsa på ER.
    Man kan inte äta kakan och ha kakan kvar hur länge som helst. 


    Han tröttnade.

Svar på tråden Behöver era tankar..