• Anonym (KK sidor)

    Bra sidor för att hitta KK

    Frun och jag har inte haft sex på evigheter, har försökt med ALLT nu har jag gett upp nu skiter jag i att försöka 
    Orkar inte leva som munk 

    Men behöver lite sex, vart finner man de bäst?

    Har luskat lite under dagen, men många sidor vill ha betalt och inget jag tänker göra.

    några tipps för bra sidor 

    tinder och liknande? Tror jag inte säker några bekanta där som lär se mig.

  • Svar på tråden Bra sidor för att hitta KK
  • Anonym (Fru X)
    Anonym (KK sidor) skrev 2023-12-12 19:19:45 följande:
    Bra sidor för att hitta KK

    Frun och jag har inte haft sex på evigheter, har försökt med ALLT nu har jag gett upp nu skiter jag i att försöka 
    Orkar inte leva som munk 

    Men behöver lite sex, vart finner man de bäst?

    Har luskat lite under dagen, men många sidor vill ha betalt och inget jag tänker göra.

    några tipps för bra sidor 

    tinder och liknande? Tror jag inte säker några bekanta där som lär se mig.


    Badoo kanske? 

    Dock förespråkar jag helt klart möten irl. 

    Jag är kvinna och gift sedan evigheter (typ). Jag har två fantastiska älskare. En lite yngre och en lite äldre. Träffade båda genom jobbet och det var perfekt. Nu jobbar vi dock inte tillsammans längre men jag träffar dem fortfarande och har inga planer på att låta bli. Det är helt klart det bästa som hänt, har fått ett fantastiskt sexliv. (De känner inte till att de delar älskarinna så träffar de inte samtidigt.)
  • Robert 832
    Anonym (Fru X) skrev 2023-12-12 20:57:31 följande:
    Badoo kanske? 

    Dock förespråkar jag helt klart möten irl. 

    Jag är kvinna och gift sedan evigheter (typ). Jag har två fantastiska älskare. En lite yngre och en lite äldre. Träffade båda genom jobbet och det var perfekt. Nu jobbar vi dock inte tillsammans längre men jag träffar dem fortfarande och har inga planer på att låta bli. Det är helt klart det bästa som hänt, har fått ett fantastiskt sexliv. (De känner inte till att de delar älskarinna så träffar de inte samtidigt.)
    Antar att din man känner till detta? Svårt nog att dölja en affär men två?

    Till ts. Skaffa alla dejtingappar du hittar men dölj ditt ansikte och avslöjande information. Berätta svepande om dig själv och dina intressen och visa bilder på din figur eller bilder som kopplar till dina intressen och var ärlig med att du söker en affär, kanske också berätta varför.
  • Anonym (Fru X)
    Robert 832 skrev 2023-12-12 21:22:44 följande:
    Antar att din man känner till detta? Svårt nog att dölja en affär men två?

    Till ts. Skaffa alla dejtingappar du hittar men dölj ditt ansikte och avslöjande information. Berätta svepande om dig själv och dina intressen och visa bilder på din figur eller bilder som kopplar till dina intressen och var ärlig med att du söker en affär, kanske också berätta varför.
    Varför skulle min man känna till min otrohet? 
    Inte svårare att ha fler än en affär. Bara dubbelt så härligt! 
  • Robert 832
    Anonym (Fru X) skrev 2023-12-12 21:44:57 följande:
    Varför skulle min man känna till min otrohet? 
    Inte svårare att ha fler än en affär. Bara dubbelt så härligt! 
    Framgick inte att det var otrohet, bara att du hade två älskare. 
    Låter hett! Avis på din man. 
  • Anonym (KK sidor)

    Underbart att ha två älskare,
    Får testa badoo, dejtingsajt kanske inte direkt anpassar för mina ändamål 😂 Där letar folk kärleken och inte gifta som söker KK 


    Kan tillägga att jag har varit otrogen innan men det var många år sen. 

  • Anonym (Fru X)
    Robert 832 skrev 2023-12-12 21:54:18 följande:
    Framgick inte att det var otrohet, bara att du hade två älskare. 
    Låter hett! Avis på din man. 
    För ungefär sju år sedan bestämde sig min man för att han var klar med sex. Sedan dess har han inte haft sex heller. Men jag bestämde mig inte för samma sak. Jag är varm och passionerad och har inga planer på att lägga av med sex. Alltså skaffade jag det på annat håll. 
    Fast i ärlighetens namn tror jag att min man vet. Men han vägrar att prata om det. 
  • Robert 832
    Anonym (Fru X) skrev 2023-12-12 21:59:32 följande:
    För ungefär sju år sedan bestämde sig min man för att han var klar med sex. Sedan dess har han inte haft sex heller. Men jag bestämde mig inte för samma sak. Jag är varm och passionerad och har inga planer på att lägga av med sex. Alltså skaffade jag det på annat håll. 
    Fast i ärlighetens namn tror jag att min man vet. Men han vägrar att prata om det. 
    Spännande relation ni har du och din man.
    Vill inte ta över ts tråd så vore väldigt kul om du ville säga hej i ett pm.
  • Anonym (Fru X)
    Anonym (KK sidor) skrev 2023-12-12 21:57:05 följande:

    Underbart att ha två älskare,
    Får testa badoo, dejtingsajt kanske inte direkt anpassar för mina ändamål 😂 Där letar folk kärleken och inte gifta som söker KK 


    Kan tillägga att jag har varit otrogen innan men det var många år sen. 


    Ja, testa det. Men dölj ditt ansikte om du inte vill att din fru ska känna till att du finns där. 

    Ha ett öppet sinne när du möter någon kvinna som intresserar dig. Vi är många som faktiskt vill ha en älskare. 

    När du var otrogen förra gången, hur träffade du henne? 
  • Tukt

    Det ska vara "bra", det ska vara "gratis", och det ska inte finnas någon annan där som kan känna igen dig?
    En smula motsägelsefullt kan man ju tycka. Kanske också grunden till dina relationsproblem med din partner.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Fru X) skrev 2023-12-12 20:57:31 följande:
    Badoo kanske? 

    Dock förespråkar jag helt klart möten irl. 

    Jag är kvinna och gift sedan evigheter (typ). Jag har två fantastiska älskare. En lite yngre och en lite äldre. Träffade båda genom jobbet och det var perfekt. Nu jobbar vi dock inte tillsammans längre men jag träffar dem fortfarande och har inga planer på att låta bli. Det är helt klart det bästa som hänt, har fått ett fantastiskt sexliv. (De känner inte till att de delar älskarinna så träffar de inte samtidigt.)
    Alltid intressant det där, att det är skillnad på folk. När jag var intresserad av en tjej på jobbet, så säger många kvinnor att man inte träffar nån på jobbet. De är bara där för att jobba, inget annat. Vi var båda singlar också. Många sa att jag bara var kåt.
    När kvinnor är intresserade av män på jobbet, då träffas många på jobbet. Det är ok att inleda nåt med en man på jobbet även om båda inte är singlar. Om det bara handlar om ligga så är det också mer ok.
Svar på tråden Bra sidor för att hitta KK