• Anonym (LP)

    Att finna en älskare/älskarinna

    Jag är gift och har ett väldigt fattigt sexliv med min man. Han vill högst en gång per månad (och det ska gå fort) och en kyss av honom har jag inte fått på nästan 20 år. Pussar och kramar får jag dock. 

    Detta vet jag så inget nytt där. Jag har genom åren haft några älskare men det rinner ut i sanden efter bara några månader. Anledningen till det är att de inte har tid eller så vill de ta det till nästa nivå. 

    Hur ska jag finna en vettig man som vill ha sex minst två gånger i veckan? Han ska vara fräsch, kunna kyssas, förstå vikten av diskretion och kunna prata om intressanta saker? Vill helst inte involvera någon kollega även om det finns män där som får igång mig. 

    Hur vill du som man att jag "raggar" på dig? Hur har ni andra kvinnor "fått till det"? 

  • Svar på tråden Att finna en älskare/älskarinna
  • Anonym (Anonym)

    Varför stanna kvar i nåt sånt? Bättre gå skilda vägar men nåt vinner du ju på att stanna eller hur? Oavsett om det är status pengar eller nåt annat.. 
    Om man vill ha närhet i sin relation och inte får det då är det väl inget att ha tycker nu jag. Hellre mindre pengar där man får må bra eller iallafall bättre är mycket viktigare. I all välmening. 

  • Hursmakardu

    Jag skulle uppskatta en rak fråga. Hej jag är attraherad av dig. Vill du träffa mig över en kopp kaffe och se om vi klickar. 

  • Anonym (LP)
    Anonym (Anonym) skrev 2023-09-26 08:37:28 följande:

    Varför stanna kvar i nåt sånt? Bättre gå skilda vägar men nåt vinner du ju på att stanna eller hur? Oavsett om det är status pengar eller nåt annat.. 
    Om man vill ha närhet i sin relation och inte får det då är det väl inget att ha tycker nu jag. Hellre mindre pengar där man får må bra eller iallafall bättre är mycket viktigare. I all välmening. 


    Vi har det bra för övrigt och båda vinner på att vara kvar i äktenskapet.
    Jag har tagit upp detta med honom typ 1000 gånger och han säger bara att jag får tillfredsställa mina behov på annat håll. 
    Anonym (Hmm) skrev 2023-09-26 08:43:06 följande:

    Skilj dig och leta en man som du vill ha


    Nej. 
  • Anonym (LP)
    Hursmakardu skrev 2023-09-26 09:08:57 följande:

    Jag skulle uppskatta en rak fråga. Hej jag är attraherad av dig. Vill du träffa mig över en kopp kaffe och se om vi klickar. 


    Tack! 
    Låter underbart rakt. Det passar min personlighet så kanske är det ändå det bästa. Måste ju bara komma ett bra tillfälle och det är inte att "anfalla" någon på ICA efter jobbet. 
  • Anonym (100%)
    Anonym (LP) skrev 2023-09-26 08:19:40 följande:

    Hur vill du som man att jag "raggar" på dig? Hur har ni andra kvinnor "fått till det"? 


    Jag blev full i skratt när jag läste att du undrar hur man raggar på en man. Är det svårt att hitta män som vill ligga?

    Jag har läst att det är vanligt att kvinnor blir uttråkade tidigare i ett förhållande, och vill ha nya upplevelser, spänning, och många vill öppna upp förhållandet, träffa andra. I ditt fall handlar det mer otrohet och det är vanligt att kvinnor rättfärdigar det, och tycker det är ok att de gör det, men inte män.
  • Meddelande borttaget
  • Hursmakardu

    om blickar möts så skulle det absolut kunna funka på Ica eller på jobbet. 


    Jag skulle bli väldigt glad över en sån fråga. 

  • Anonym (LP)
    Anonym (100%) skrev 2023-09-26 10:27:33 följande:
    Jag blev full i skratt när jag läste att du undrar hur man raggar på en man. Är det svårt att hitta män som vill ligga?

    Jag har läst att det är vanligt att kvinnor blir uttråkade tidigare i ett förhållande, och vill ha nya upplevelser, spänning, och många vill öppna upp förhållandet, träffa andra. I ditt fall handlar det mer otrohet och det är vanligt att kvinnor rättfärdigar det, och tycker det är ok att de gör det, men inte män.
    Jag förstår att frågan verkar lite skruvad. Det är INTE svårt att hitta män som vill ligga. Men det är svårt att hitta män som bara vill ligga och låta det stanna vid det. Antingen pratar de skilsmässa och köpa nytt hus ihop med mig direkt eller så blir det liksom bara en eller några gånger sex. Jag vill ha någon som jag kan lära mig hur han funkar, en älskare som jag kan lita på och som vill göra sexet till något varaktigt utan att vi ska gifta oss. 

    I mitt fall är det både otrohet och inte. Min man tycker att jag ska skaffa vad jag behöver men han vill inte veta av det och det får inte synas utåt. 
  • Anonym (LP)
    Hursmakardu skrev 2023-09-26 10:35:04 följande:

    om blickar möts så skulle det absolut kunna funka på Ica eller på jobbet. 


    Jag skulle bli väldigt glad över en sån fråga. 


    Du ger mig hopp om manssläktet Flört
Svar på tråden Att finna en älskare/älskarinna